Reseberättelser

Indienpraktikanternas reseberättelser

Efter 4 härliga, häftiga och omtumlande månader i Indien samlades vi praktikanter för återträff i Järna, som visade upp sig i sin allra finaste försommar-skrud med blommande fruktträd och ljumma vindar. Under dagarna hann vi med att landa litegrann i oss själva, reflektera, inspireras, återberätta för andra om våra praktikupplevelser samt blicka framåt och diskutera hur vi på olika sätt kan använda våra lärdomar från Indien i framtiden.

De närmaste månaderna kommer ni hitta oss på flera ställen runtom i landet där vi på olika sätt informerar om Indien. Närmast är ni välkomna till Malmö och Feministisk Festival som går av stapeln den 9-11/6. Där ska Jonna och Sanna informera om Eco Femme. I juni presenterar Niklas sin praktik till FN-förbundet i Borås. Den 21 oktober ställer Siri ut foton från praktiktiden i samband med Föreningen Sofias Stödgala.

introdution

Läs alla artiklar här!